OUR WORK :

  • Branding & Communication Campaigns
  • Direct Marketing
    • The mission of finding potential customers Gen Z 400 people to watch The Flash movie.

BRAND EXPERIENCE :

  • COLLABORATION WITH UNIVERSITIES
  • OUT OF HOME
    • GEN Z AREA @Siam square
  • CONTENT X GEN Z 3 คณะสาขาวิชา
    • C1 ART & Performance
    • C2 Psychologist & Med & Liberal Arts
    • C3 Engineer & Developer
  • RESULT
    • Register 408
    • Visite 339

BRAND COMMUNICATION :

KEY CHALLENGES

กลุ่มลูกค้าในปัจจุบันโดยเฉพาะ Gen Z 13-25 ปี มีกิจกรรมทางเลือกที่หลากหลาย เพราะฉะนั้นจะทำให้กิจกรรมการดูหนังในโรงภาพยนตร์เป็น 1 ในทางเลือกที่ Gen Z จะเลือกใช้เวลา (Spend time ) ต้องสร้าง Content ที่ดึงดูดทั้งตัวเองและ Community เพื่อสร้างประสบการณ์ร่วมกัน

FINDING COMMUNITY

01 COMMUNITY / INTERESTED

  • C1: ART & Performance
  • C2 : Psychologist Med & Liberal Arts
  • C3 : Engineer & Developer
 

Related Works

ลงทะเบียนเลือกแคมเปญที่สนใจ